2018年4月22日 星期日

22/4/18


22/4/18   SUN   HOT
今日瞓到9點先起身, 老公雖然去攞車先, 但都發現抄咗, 不過7點抄, 冇得講! 諗住附近食咗早餐再去圖書館抄書, 但時間關係只可以借到部份等子元返去快抄! 跟住就老公揍子元去打鼓, 我揍仲仲去踢波, 仲仲喺球場真係好搞笑, 又唔比我走咗去要睇住佢, 個波碌走咗又哎住咁要我去執, 老公等子元打完鼓過嚟接番我地, 車我去醫院佢就返屋企先, 等兩個細做嘢, 我就要去睇阿婆, 因為情況都慢慢差, 醫生都話可以隨時睇, 不用跟探病時間, 所以我都去探一探! 返得屋企都2點多, 換好裝執好嘢就出去食午餐, 然後選擇咗去黃埔食錢樂園玩, 玩完就去咗「找數」, 找到麗城嗰間有得買, 真係走到入去買! 晚飯找程家一齊食, 都係食COCO, 仲比子元呃到份生日禮物返嚟! 等佢地打埋卡機就返屋企, 快手K.O.咗佢地就休息啦!

沒有留言:

張貼留言