2018年4月23日 星期一

23/4/18


23/4/18   MON   HOT*
今日係子元10歲生日啦, 終於踏入雙位數, 希望佢真係大個仔啦! 今日要返學, 今年都冇咩幫佢大慶祝, 不過條友又好生性, 都冇話要點! 朝早都係如常咁返學, 我今朝就要見工, 10點呢啲時間我就冇揍仲爺返學啦, 喺屋企做吓嘢先, 食埋早餐咁, 夠鐘就行出去, 都預早咗10分鐘到架啦, 填完表就直接見校長, 一嚟就問我對呢個職位有咩抱負咁上吓啦, 我都吹一輪自己係想做啲關於教育呀, 雖然唔可以教到學生, 但比起商界我係對教育界更有興趣咁囉, 都係講咗先知, 不過之後佢講job duties就講得仲長氣囉, 不過好事嚟GE, 等我詳細了解吓, 我仲問埋啲返放學時間等等啦! 見完都差不多10:40, 已經見第二個人等緊, 都唔理得咁多啦, 見完就算, 今個星期五就知結果! 返到屋企接埋衫睇吓電視咁, 食完午餐就返公司, 返去都冇咩做嘢, 只係寫吓日記傾吓偈又放工, 返去接笨元回家換衫, 等老公嚟接我地再去買蛋糕, 入青衣先切咗蛋糕影咗相先, 時間關係好似趕趕地咁, 有啲求奇, 搞掂就入深井食燒鵝, 不過唔係好肚餓, 所以都覺得一般好食咁! 返屋企仲爺瞓咗, 都要捉佢起身沖涼, 仲可以溫埋書先, 子元就等老公泊好車返嚟同佢setupswitch叉電等等!

沒有留言:

張貼留言