2018年4月18日 星期三

18/4/18


18/4/18   WED   WARM
今日正常咁返學啦, 仲爺喺我叫子元起身時走咗出房, 以為我地已經閃咗係到喊, 但喊唔夠一陣又冇嘢, 入咗房找Daddy, 後來見到我地喺哥哥房, 又傻傻吓咁走出嚟話原來你地喺到! 揍哂返學就買早餐返工啦, 跟住都係好閒, 打吓機睇吓嘢咁, 午飯後去咗買公司零食, 下午又係找工作的時候, 但真係冇咩啱心水, 只係找咗份東華三院的, 不過又要寄囉好落後咁! 放工買埋餸直接返屋企, 因為阿媽接唔到子元放學, 咁啱老公約咗人食飯又係揍唔到仲仲, 所以叫咗嫲嫲出來荔欣等我放工, 佢就出街啦! 返到去首先要佢地執好啲地方, 子元話佢做好嘢所以喺到打機, 我唔得閒理佢住, 先搞掂仲爺啲功課, 數學暫時簡單啲叫佢數咗就算, 但中文字點都要寫啱架嘛, 所以教咗好耐囉, 都係寫個「個」字啫, 真係咁難咩, 攞支筆好似千斤重咁! 等佢寫完都已經7點幾我先開始煮晚飯, 我又衰GE要玩整漢堡扒咁, 搞咗一大輪差不多8點幾先開到飯, 食咗一陣老公都回來囉! 食完趕佢地去沖涼, 我就洗碗抺地啦, 仲爺都9點幾就瞓啦, 子元就要溫默書, 好在同佢對一對功課, 原來數學啲小數化到錯哂, 佢話因為出咗去比賽冇上到堂所以唔識, 又要我教一輪囉!

沒有留言:

張貼留言