2018年4月26日 星期四

26/4/18


26/4/18   THU   COOL
今日要開會, 所以搞掂哂佢地又要選衫返工啦! 揍咗仲仲返學就去食埋早餐先返工, 朝早都係處理埋律師樓單嘢, 11點幾先出門口過去商會同深哥食飯, 跟住返上去都係做吓嘢, 講吓人壞話啦, 唔係可以點呢, 去意已決只係欠一個新GE安身之所啫, 有錢我即刻閃咗啦, 真係要去買番條六合彩博一博先! 2點多開始有人到, 咁都唔可以講得咁多啦, 之後都好忙咁, 又要叫啲人簽嘢, 又要做記錄! 開到關於咩鬼博覽會時, 都估到實唔會參加架啦, 鬼叫得郁佢地去參加呢啲嘢咩, 係老細呢D先比人呃到覺得有數為GE! 最好笑係大家今日開會都非常暢所欲言, 因為我老細唔喺到喎, 即係真係唔關我事架, 唔係我地覺得佢有問題, 係好多人都唔like佢囉, 算啦….跟著個咁GE老細, 點都係要走架啦! 搞掂哂啲嘢4點多走得, 先去葵廣換番個mon貼先, 跟住去搵番個機套, 終於找到個純透明軟膠, $12, 咁樣換一換全部都係$70, 仲比我找到個5S的機套, 可以買埋比子元! 完成就返美孚買餸, 又要買定明晚啲餸, 又要買今晚餐餸, 咩都未諗囉, 幾經辛苦買齊嘢返屋企, 可以休息吓先, 整好今晚啲餸, 6點幾打比老公睇吓點接番子元, 最後選擇佢來車我再去接, 點知個衰仔又冇做功課罰留堂, 齊齊要等佢, 返得屋企都7點幾, 煮好飯食埋就各有各做好嘢啦, 睇埋仲爺功課溫書, 又到子元啦, 條友又做漏嘢, 中默今次又錯好多, ……我話你再係咁就要扣押所有遊戲機! 終於K.O.哂佢地可以摺衫睇電視啦!

沒有留言:

張貼留言