2018年4月21日 星期六

21/4/18


21/4/18   SAT   WARM
星期六長周, 撞正子元有打鼓比賽都冇得睇, 返到去見到深哥先記得要開票, 真係做到我死死吓, 寫到手都軟! 之後都係吹吓水咁啦, 講吓搵工嗰D, 因為有間學校又打嚟叫我in, 咁下星期一又要請半日假, 不過都要請架啦, 為咗要離開呢個地方, 點都要有啲犧牲! 放工入青衣揍仲仲, 因為老公仲要同子元去還鼓, 所以我揍咗仲仲返去就做功課, 但要等我食埋飯先, 拖耐咗叫佢做都做唔出啲咩, 因為佢又係到拖, 真係人都顛架! 做到老公佢地返嚟佢都未做完, 搞到我又冇時間理子元啦, 子元5點又去游水, 今日完全冇通知阿sir, 由得笨爺自己落樓, 都真係開始要放手啦! 仲仲做好功課又唔瞓, 我又想打吓機, 所以邊陪佢玩邊打機, 差不多7點落去接埋子元就去食晚飯, 不過因為要睇Avenger, 所以買咗壽司返去食咋, 沖好涼K.O.埋仲爺就可以休息! 睇電視睇到眼瞓, 不過都睇埋先瞓!

沒有留言:

張貼留言