2018年4月8日 星期日

8/4/18

8/4/18.  SUN.   WARM
今日過得好hea,朝早8點幾起身, 老公揍子元出去打鼓,我就同仲爺喺屋企,煮個早餐食完換衫梳頭出去球場同老公會合,仲爺都有得踢啦今次,不過踢到咁上吓就喺到嗲仔,完全唔知佢想點,踢完去食午餐,我就同仲仲返屋企,老公就同子元繼續練區隊,返到屋企我都冇咩mood做嘢,得過hea字!等子元練完波返嚟沖埋涼就出去行吓,不過我都冇咩mood,比仲爺激到!去到奧海城就睇玩具囉,真係好悶!之後係去無印睇吓嘢開心番啲啦, 但返到屋企又要一打二, 子元就做埋佢漏咗的中文,我就煮飯,兩個都食得唔錯,飯後沖好涼就睇電視,要睇3個女人1個因呢!老公踼完波11點到先返到嚟,我都KO哂兩個囉!

沒有留言:

張貼留言