2018年4月27日 星期五

27/4/18


27/4/18   FRI   WARM
今日一路都好期望有請我嗰個電話打嚟, 但最終都失望而回啦, 算啦, 可能個天覺得呢份工唔適合我呢, 老公又轉新工, 所有嘢都要適應過, 或者等佢嗰邊穩定咗先到我呢, 雖然對住呢個老細真係會顛, 但只要咩都唔上心就得啦, 反正你做咩佢都唔會覺得好, 對人唔對事之下你做咩都係冇意思! 講番今日啦, office hour都係無無聊咁有嘢就做, 冇嘢就hea, 都再send 咗幾份GE, 然後都係諗住晚上的活動算啦, 人生得意需盡歡呀! 放工去畫室接咗3個細路, 但我又未買嘢飲, 黑起上嚟連巴士都蝦我, 等咗3個字先有車, 最終同程生夾一夾, 子元帶佢地上去先, 我去買嘢飲, 不過咁搞得嚟我都7點先開始煮到晚餐, 個人都好亂! 老公回來叫做幫手睇住啲細, 我都盡力煮住先, 朋友仔們慢慢齊人, 我主力喺廚房, 但就知道出面好嘈囉, 梗係啦, 齊人時係13個細路, 7個大人喎, 我間屋有幾大啫! 8點幾終於開得飯, 要佢地唔好打機住啦, 不過又嘈又亂咁真係幾得人驚! 邊立食邊吹吓水啦, 到咁上吓我要處理吓仲仲間房, 因為佢地真係將間房反轉咗, 啲書一地都係玩具一床都係, 我都執咗一輪先執得掂! 子元就同大哥打機, 少男果然係做呢啲架啦, 女仔就喺佢間房搗亂, 我話你地玩還玩, 唔好掉佢啲公仔落地, 子元反面架! 安頓好兩間混亂的房間就可以吹吓水啦, 唔覺唔覺都玩到10點幾11點先開始走, 等佢地走哂馬上捉兩個細沖涼瞓覺, 我都攰到隻嘢咁!

沒有留言:

張貼留言