2018年5月1日 星期二

1/5/18


1/5/18   TUE   HOT**
今日勞動節嘛, 我覺得真係幾夠勞動啦! 朝早買咗9點飛睇戲, 還要送咗仲爺比嫲嫲先, 所以7點幾又要起身啦! 仲爺依依不捨咁, 但我相信佢轉個頭已經唔記得咗! 附近快食埋個早餐就去戲院, 兩個幾鐘好快過, 重點係原來上集嚟架咋, 做到啲正派死咗一半咁, 即係點呀, 睇完好灰喎! 12點前已經接番仲仲, 佢冇將我交代的功課做好, 我都嬲緊架啦, 老公車咗我地返去後佢攞架車去洗, 咁我就返去睇住佢地囉, 仲爺做功課係要人陪喺隔離, 但我就係要同佢戒囉, 於是我邊摺衫邊用把口控制佢, 又係咁行吓入去, 軟硬兼施啦! 我又放縱吓睇吓電視先, 到差不多3點先同子元溫吓常識, 點都好叫做的起咗心肝去做! 老公洗完車買咗少少嘢返嚟食, 咁食完再溫吓書先, 佢夠鐘就去攞番架車, 今晚子元都要練波, 咁就一齊過去啦! 路上仲爺瞓咗, 老公又找到個地方有標位, 不過就要等, 咁我同子元就落車睇吓有咩食, 等仲爺醒咗就去附近食咗啲嘢再去球場! 早咗過去架嘛, 我就同仲爺去遊樂場玩, 玩咗個幾鐘我真係好攰, 因為要全程陪實架嘛, 玩到7點有多就帶佢過去球場, 然我就去入標, 預佢地都8點幾先走得! 返長沙灣食埋粥就返去沖涼瞓覺, 我今日夠哂攰啦!

沒有留言:

張貼留言