2018年5月30日 星期三

30/5/18


30/5/18   WED   VERY HOT**
今日都係趕趕忙忙咁跟車返學啦, 天氣真係好熱, 喺學校門口等都夠熱! 買埋早餐返工啦, 今朝都唔算點忙, 經理叫我唔洗開會啦, 唔好sai我時間喎, 又問我係咪有路數, 我真係唔會講真話囉, 同你好熟呀! 唔開會我咪自由吓囉, finalize吓個list, email比總監囉! 午飯怕鬼咗老細一早返嚟, 因為佢一早又出咗去食, 所以都係喺番位食! 下午做吓嘢啦, 繼續keep住開心吹水! 4點幾叫好tea, 衛生署就嚟查牌喎, 搞咗半個鐘有多, 餓死我啦! 放工老公嚟接我, 啱啱食完嘢真係未食得落飯, 又未諗到去邊, 最終咪去AEON行吓囉, 買咗好多冇益嘢, 排隊等比錢都九丈遠, 老公襯空檔就比仲仲去睇一睇玩具, 然後去咗幸福邨食飯! 返到去都係8點多, 有時間沖好涼同佢地睇功課等等, 都真係攰架! K.O.哂佢地後, 起初衫都唔想摺勁眼瞓, 不過刷完牙又好似醒番咪摺埋先睇埋J2套劇先瞓囉!

沒有留言:

張貼留言