2018年5月6日 星期日

6/5/18


6/5/18   SUN   HOT
今日都係忙忙碌碌啦, 不過心情都係唔多好, 一朝早已經唔好! 9點幾先起身, 兩條友係咁睇電視睇機, 叫極都未郁到身, 又係到吵交, 結果我又發顛, 我真係嬲到想死! 終於平息咗落樓啦, 去幸福邨食埋個早餐就各自揍仔學嘢, 我陪仲爺踢波, 老公揍子元打鼓, 咁仲爺踢完波就返去做功課啦, 惡夢開始, 佢今日唔知做咩做得好衰, 仲要又寫錯數學要寫咩字, 到我問到時又已經寫咗一半, 我又顛啦, 梗係啦已經做咗3個鐘, 大家都顛! 最終4點幾先出去食嘢, 都餓過龍啦! 跟住去咗新蒲崗個商場睇九巴展, 有兩樣嘢要排隊, 一個係影巴士司機位, 啱仲爺玩! 另外有個VR Game, 子元一嚟到就排, 但都等足個幾鐘呀! 等到我個人都吽哂, 又遲食嘢唔想咁快再食, 老公又好似要迫我去決定跟住去邊, 我個腦停哂機咩都諗到呀! 跟住又係到話我, 我真係灰到係到流眼淚! 去咗德福其實我都仲唔開心架, 但叫做好番少少, 再去睇吓家品又好啲囉! 最後去super sandwiches食埋晚餐就回家啦!

沒有留言:

張貼留言