2018年5月31日 星期四

31/5/18


31/5/18   THU   VERY HOT
今日老公放假, 不過我都係咁早起身架啦, 整好午餐比子元送校車, 仲爺冇跟落嚟因為有老公睇住, 吹水吹到8點先返上樓, 老公已經準備好出門口去攞車, 仲爺今日去聽音樂會返下午, 所以食完早餐一齊揍咗我返工佢兩父子就二人世界, 我就繼續返工囉, 今朝要面對工作分配部份, 其實都冇咩好驚, 我已經寫得好詳細啦, 有啲嘢唔係要執住你隻手先識做嘛, 要搶的你都搶哂去做, 點會唔識做! 叫埋總監佢負責寫reference letter, 基本上都冇咩嘢搞! 午飯個個都冇帶, 於是一齊出去D2, 試咗間新嘢, 真係唔錯喎! 返到去下午開始執吓嘢啦, 其實你話好多嘢執走又唔係, 但都要D時間, 收拾物件亦收拾心情! 放工後叫老公同子元上嚟幫我攞嘢, 其實嘢就一箱啫, 反而有幾袋膠袋紙袋, 之後裝修完都冇攞番走! 落到樓嫲嫲同大包都喺到, 咁早就去食大牌檔, 都唔算太餓架! 食完返屋企, 叫佢兩個沖涼, 我就hea住打吓機, 然後咪睇埋電視8:30先沖涼囉, 仲爺唔洗做功課, K.O.埋佢就同子元睇功課同練習, 錯好多又唔係, 只係又錯唔小心囉! 10點幾K.O.埋佢本來應該摺衫架啦, 但我眼瞓到一個點喺梳化已經瞓咗, 所以連J2套劇都冇睇就去瞓啦!

沒有留言:

張貼留言