2018年5月15日 星期二

15/5/18


15/5/18   TUE   HOT
今日都係如常咁揍仔返學啦, 仲爺早咗返到去, 佢好開心咁將佢封情信比鎧恩啦, 點知人地收到打開時好嫌棄咁大叫: 「咦好核突!」就掟番比仲仲, 我唯有叫恩恩同仲爺講:「多謝哂啦, 比番你啦!, 人生第一次食檸檬就係咁啦! 揍咗佢返學我就去麥記快買個包, 撞到Apple喎就吹吓水講吓升學啲嘢囉, 佢都陪我行到去番康傑, 因為我今日要做聽故事家長, 仲爺喺隔離望住我好想我聽佢講咁好好笑! 我聽咗4個小朋友, 3個都識字, 係有一個女仔同仲爺一樣係文盲, 哈哈! 最後睇埋佢地早會操就返工啦! 返到都係做自己嘢先啦, 想做公司嘢都冇得做啦, 都比人攞哂囉, 我已經講明不如我跟, 但條女都係話: 你比聯絡人我等我跟…..! 我冇嘢講! 明天驗身要順順利利! 午飯後都係睇吓電視啦, 下午又係整吓教材囉, 放工快腳去地鐵同子元會合, 今日要去九龍灣踢呢, 去到已經收到初部入選張表, 好在今日老公嚟啫, 唔係又要聽阿sir講咩又要作決定咁點呀, 不過就要帶仲爺去遊樂場玩囉, 終於踢完就去大牌檔食嘢, 嫲嫲都出咗來一齊食嘛, 送埋佢返屋企老公就返, 我都盡快K.O.哂佢地, 11點多我地全部瞓啦, 堅攰!

沒有留言:

張貼留言