2018年5月29日 星期二

29/5/18


29/5/18   TUE   VERY HOT-
今日都係跟車返學啦, 有種倒數揍仲爺返學的感覺真係唔鍾意, 似係我有分離恐懼症多啲! 揍哂返學就買埋早餐返工啦, 今日都係寫好埋啲jobs duties, 跟住都做吓自己嘢, 反正都冇咩公事可做架啦, 午飯都係睇吓電視笑吓咁啦, 下午繼續做自己嘢! 今晚同office幾位去食散水飯, 訂咗朗豪坊食德國嘢, 慢慢過得去行吓先去食嘢, 影吓相咁, 其實我自己就唔係太敢撩起那份離愁, 所以都係閒聊吓啫! 8點半要交枱, 諗住影吓相先, 但阿媽打嚟話佢好暈好唔舒服, 都要返去睇佢, 又打比老公叫佢去會合, 係怕佢又耳水不平衡, 但上到去睇佢再問吓今日做咗咩等等, 估算係中暑呀, 又唔開風扇冷氣, 今日又頻撲, 又未食晚飯, 最後等工人返到嚟, 我買咗保礦力比佢飲, 叫佢要沖涼再食啲嘢補充水份先瞓, 安頓好回家都9點幾, 仲爺喺車瞓咗, 老公佢地都仲未食飯, 買咗飯返屋企食, 我就沖涼先, hea到咁上吓瞓啦, 我勁攰!

沒有留言:

張貼留言