2018年5月5日 星期六

5/5/18


5/5/18   SAT   HOT
今日長周, 8點前起身出門口, 送咗子元去上英文, 就車埋我返公司, 買個早餐返去食, 都係咁做吓嘢啦! 收工前仲爺上咗嚟, 今日我揍佢去學音樂! 撘得地鐵過去剛好, 仲爺入去上堂我咪周圍行吓囉, 行咗咁耐都只係買咗盒咖哩今晚煮烏冬啫! 接番佢就快手去麥記食嘢啦, 跟住又要過小童報名, 4點多已經上到去, 發現仲爺個NURF已經full, 不過笨爺的就有, 笨元上咗嚟就可以睇住仲仲, 我才可以安心填表報名, 落去等交錢時同個家長媽媽吹咗一輪水, 好在有個NURF counter喺到服侍啲細路, 差不多5點但又就到我交錢, 子元又要去游水, 放一放手比佢自己行去泳池啦, 好在今日係黃sir, 佢有覆我WhatsApp, 咁就知笨元順利去到泳池, 過咁多條馬路都OK! 比埋錢就落樓同老公會合, 去銀行入埋錢, 本來都冇咩, 深哥又打嚟話收到傳票話我地未交NR1, 星期一時打比我咪算囉, 又處理唔到話比我知又點呢, 即係要我擔心多幾日咁解啫! 老公放低我地佢就去踢波啦, 我又冇咩mood同仲爺做功課, 準備吓晚餐咁啦, 7點落去接番子元回來就煮烏冬, 仲仲食得一般, 子元就食鬼埋佢! 洗好嘢吸塵抺地後佢地沖好涼就K.O.仲爺, 子元就要睇avanger2! 睇到幾咁夜呀!

沒有留言:

張貼留言