2018年5月9日 星期三

9/5/18


9/5/18   WED   RAIN
今日要去見工, 所以朝早搞掂佢地三父子出門口, 我就煮吓做餐執吓嘢換好衫化埋個妝出門口去見工, 某程度上我唔係太知今日份工做咩, 所以見嗰時可能都準備得唔夠, 同埋聽完佢介紹, 其實我係一般想做, 但你上得去見你又好難開口話: 我諗唔係好啱做! 所以都係照見囉, 只可以話攞多個經驗! 見完返去都12點幾, 快手整好午餐煲啖粥, 然後摺衫等等, 又開住我個步步驚心邊睇邊做囉! 差不多時間又要返工啦, 返去都係做吓自己嘢, 又寄咗一份CV出去, 我都係想做學校post, 除非有啲真係好啱, 所以都係唔好亂send! 放工同老公會合接埋子元去球場, 今日要選拔, 都踢得OK GE, 不過照顧住仲爺就辛苦啲囉, 成日要走嚟走去同人玩又嘈喎, 終於捱到散場叫老公帶咗仲爺上車, 我就去聽埋教練有咩講! 晚飯去譚仔快食完就返屋企, 子元仲要做功課, 仲爺就對埋功課好瞓啦, 佢地3父子瞓哂我就自由啦, 又唔眼瞓喎, 咪再睇吓電視先, 12點幾才瞓!

沒有留言:

張貼留言