2018年5月24日 星期四

24/5/18


24/5/18   THU   VERY HOT
今日要過去商會開會, 開最後一次會啦! 朝早都係要揍仲爺返學, 今次撘巴士轉小巴, 行係行少咗但真係好貴, 係地鐵的三倍幾, 咁我寧願行去撘地鐵啦, 而家時間上又冇長啲! 結果8:40先返到學校, 買埋早餐返工啦, 今朝都係吹水多, 11:30要過商會啦, 先去食午飯, 再去買吓嘢飲等等, 去到寫少少票就OK, 跟住都係講是非啦, 2點多開始有人來, PK係老細嚟到佢真係眼尾都冇望我, 想同佢講聲你陣間要同理事會交代, 但最終都要Nicho開口講, 你話佢係咪PK! 其實佢都真係好乞人憎架啦, 佢主持會議時D人坐吓去枱尾囉, 有人直情知佢到就缺席添! 開到尾局住同啲會員講我唔做時, 幾輕輕帶過呀, 我唔會再理佢咁多, 只係講到咁我的工作邊個頂時, 佢叫Nicho頂埋, 話請全職係養懶人喎, 幾想講粗口! 終於人就哂啦, 我都走啦, 話哂都8年啦, 點都有啲唔捨得! 不過都唔到我唔捨得, 因為跟住又好忙咁去接仔, 老公突然要OT11點多一更, 所以我要揍咗仲爺再返去, 阿媽已經揍咗子元返荔欣, 返到去執好嘢就抖吓先, 可能太熱我真係好攰! 6點幾開始煮飯食, 簡單咋! 7點幾食得嚟再捉佢地沖涼, 仲爺明天生日會唔洗交功課, 但都要佢襯我沖涼時做咗一份先, K.O.哂佢地我就摺衫啦, 點知11點多子元又開始話瞓唔著, 最後我估佢係有壓力, 因為佢話發夢見到兩個點要連又連唔到咁, 唯有摟吓佢同佢上床蓋被, 多啲關注番佢囉, 咁又冇再走出嚟瞓到啦! 老公11點幾返嚟仲買咗糖水比我食!

沒有留言:

張貼留言