2018年5月27日 星期日

27/5/18


27/5/18   SUN   VERY HOT
今日老公係放假, 但佢琴晚去咗睇波, 基本上係今朝先返, 所以我9點左右起咗身都盡量叫嗰兩個唔好嘈, 但真係好難, 我個人又唔多好心情, 所以冇咩理佢地, 最終10點多叫陸生起身, 冇煮早餐呀, 直接出旺角, 子元買麵包食, 我地揍咗佢上去鼓室就食早餐, 然後返屋企溫書, 考試嚟講我覺得今次好似冇幾個鐘喺房溫咁, 定之前真係溫咗啲可以唔洗迫埋一次呢! 返去先溫咗中文先, 然後就做數, 我亦找找英文有咩卷啱, 之後可以做! 4點幾真係要出去食啲嘢啦, 叫番老公起身就出去, 食完嘢再去咗AEON行吓, 老公今晚要踢波, 我買埋餸返去簡單地煮飯食咋, 仲爺係咁叫我同佢玩, 但我一來真係攰,二來真係要煮飯點玩啫, 唔知佢明幾多! 飯後家務完都K.O.仲仲, 子元又多多事實囉, 做好欠我的練習後又睇電視又打機咁, 10點幾都唔捨得瞓, 好可惡!

沒有留言:

張貼留言