2018年5月4日 星期五

4/5/18


4/5/18   FRI   HOT
今朝仲爺食麵包咋, 揍咗佢地返學就返工啦, 今日返去都冇咩, 開吓會咁啦, 但過去開會真係唔好受, 嗰兩條PK當你透明咁架, 你講嘢聽唔到, 回音小姐一講就有反應, ….我幾時先找到新工呀, 好灰呀! 午飯後落去寄咗兩封求職信, 一封係我的母校請clerk, 我堅係想佢請到我, 我要返我的母校呀! 下午都係繼續努力啦, 自己有做嘢, 天父會有安排! 放工去畫室接笨元, 今日佢撘咗校車返去仲自己上樓開門, 獨留咗10分鐘阿媽先返到, 嚟緊五年級可能都會咁架啦! 今晚去九龍灣踢, 本來都幾好有個大遊樂場仲爺可以玩, 點知咁啱落雨, 差不多踢完時就要捉番仲爺上車, 條友成日纏住人地爸爸玩, 真係幾唔好意思! 踢完同佢地食埋飯先走, 返去快手沖好涼K.O.哂佢地, 老公泊車唔知泊咗去邊, 初頭我估佢泊去長沙灣, 但原來係諗住泊荔灣時有警察, 咁啱又撞到炮哥, 兩個就等警察走咗再吹吓水咁囉!

沒有留言:

張貼留言