2018年5月22日 星期二

22/5/18


22/5/18   TUE   VERY HOT*
佛誕都係多日假咁解啦, 今朝8點幾就比佢地嘈醒, 瞓唔番咪起身囉, 煮早餐比佢地食, 老公瞓到10點多我煮好先起身, 食完佢要返長沙灣攞車, 其實都未諗去邊, 但今日都唔想困喺屋企, 叫笨元做好埋佢啲數就出去, 老公想過土爪灣視察吓明天返工的地點, 可以點泊車等, 過去睇完又要諗去邊, 順路去咗奧海城囉, 今次行吓同平時唔同的路徑, 竟然發現平台上面有個遊樂場, 又比佢玩咗陣啦, 然後行咗去一期嗰邊再行番返去反斗城, 睇咗陣玩具Ann覆我今日都有開, 咁擇日不如撞日就今日去剪髮啦, 於是馬上過荃灣, 都等咗陣先有得剪, 3位終於都剪咗個清爽的髮型! 跟住就去咗愉景新城食午飯先, 其實都下午茶囉食完去玩埋掟彩虹咁就返屋企, 老公話有份表要填埋, 咁返去執吓嘢先子元再去踢波囉! 我就諗住同仲爺去游水, 天氣實在太熱, 游水最啱! 點知過到中山公園原來大維修, 唯有叫老公車我地過去堅尼地城個泳池游囉, 呢個池又幾好玩喎, 不過夜晚就有啲凍囉, 同仲仲玩咗個幾鐘先走, 佢真係好鍾意玩水! 等老公過來接我地就返長沙灣晚飯, 回家忙忙碌碌咁K.O.好佢地, 子元瞓到11點幾話想嘔又嘔唔出, 老公話佢可能食晚飯時太急, 比埋上次啲胃藥佢食, 之後又話瞓唔番又話頭痛, 要幫佢用按摩油按頭先得, 半夜仲爺又叫我起身疴尿, 比佢激死!

沒有留言:

張貼留言