2018年5月17日 星期四

17/5/18


17/5/18   THU   HOT
今日冇咩特別啦, 老公開始放假, 下星期才返新工, 咁就可以車埋我返工, 返到去都係做吓自己嘢啦, 一向都冇咩好做架啦, 午飯後咪睇吓電視hea吓打吓機囉, 新工若冇問題都幾難再有呢D日子, 下午又係做吓公事咁囉, 放工老公未嚟到接我, 咁就叫佢直接去阿媽到等! 返到屋企時收到個msg, 4月初apply醫管局的EA II叫我去in, 老公話梗係去IN咗先, 我見日子係商會開會嗰日, 都應該可以安排到, 咁就覆咗去囉, 話哂都15-18K, 地點又係PMH, 近得咁緊要! 老公今日腸胃唔舒服唔食飯, 咁我淨係煮麵比佢地兩個囉, 食完就打掃啦, 再睇埋兩個功課囉, K.O.埋仲爺可以沖涼, 老公收到消息話青衣爆水管, 嫲嫲嗰到冇水, 嫲嫲又唔早講喎, 結果10點幾先打嚟問老公可唔可以車佢嚟沖涼! 我就摺吓衫睇吓電視啦, 差不多1點先瞓!

沒有留言:

張貼留言