2018年5月12日 星期六

12/5/18

12/5/18.  SAT.  HOT

今朝點都去見埋份工,雖然唔知佢比咩價位, 但應承咗就點都要去見埋先,所以7點幾就起身啦, 因為見9點, 到附近老公放下我就送子元去畫班,買咗三文治食就去見,都等咗差不多半個鐘先上去office,一嚟都係填表啦,然後要用電腦做封投訴信,老土啲講真係小菜一碟,仲話要20分鐘內做完,我真係唔洗20分鐘囉,呢啲信洗鬼長編大論咩,寫完就見人啦,唔知係咪冇咩負擔,所以見起上嚟好輕鬆,講嘢亦好順𣈱!見完去揍番子元放英文再同老公會合,上阿媽到攞番個書包, 返去休息吓, 老公就揍仲仲去學音樂,我就同子元喺屋企, 初頭温書又未得住因為佢未做哂工課, 到我做好家務佢都係未得, 咁我咪去買大快活返去食囉,跟住先開始温書,但仲爺又返,所以都𠰴一温得幾耐木, 佢又要去游水啦,我就去咗超市shopping,等子元遊完水就去找嫲嫲晚飯,回家後發覺有美國隊長做,子元就睇哂先瞓!

沒有留言:

張貼留言