2018年5月18日 星期五

18/5/18


18/5/18   FRI   HOT
今日真係好熱呀! 朝早如常咁揍哂兩隻仔返學老公就車我返工佢返屋企啦, 嗰時佢先知自己冇帶key又要我比我嗰條佢, 成日都咁大頭蝦! 返到公司都係巡例聽佢地開吓會啦, 然後就做自己嘢囉, 下午要去覆診, 所以1點即閃, 去買咗兩個飯團, 立食完就去等巴士過葵涌醫院啦, 去到先量血壓, 一嚟15幾架, 再量多吓就13幾囉, 見到醫生佢話呢個指數都係未夠低, 但試吓唔加藥住, 要減磅做運動! 攞埋藥就走得, 老公剛好來到接我, 同仲爺一齊返去, 冷氣機鋪嚟睇埋兩部冷氣點解會唔夠凍同滴水, 都係要處理架啦! 等子元回來換埋衫, 老公就揍佢去畫班, 本來仲爺又話要跟埋去之後的選拔, 但比我講服咗, 我地做功課先, 咁之後幾日咪可以玩! 佢真係肯聽又做得哂喎, 雖然期間又食糖又要食餅, 我打住機嚟陪佢做, 叫做冇咩發過火囉, 夾夾埋埋做咗2個幾3個鐘先做完呀! 搞掂就去球場同老公佢地會合, 去到剛散場, 就一齊去冬菇亭嗰到食囉又飲咗酒啦! 不過選拔埋今日啫, 之後都冇咩機會架啦! 回家後都有啲醉, 但都要K.O.好哂兩隻嘢先有得休息!

沒有留言:

張貼留言