2018年5月10日 星期四

10/5/18


10/5/18   THU   RAIN
今日如常咁揍仔返學, 買埋早餐返去食, 跟住都係做吓自己嘢, 都係搵吓工啦, 其實我又開始迷茫, 咩工先啱我, 我又要就時間, 到時要返得早, 老公又係返早更, 咁仲爺點呢, 子元晚上要踢波咁邊個揍佢呢, 地點亦不能太遠, ! 我好似要做一個後援咁, 好多嘢都困得好死, 時間不能有太大改變! 所以真係好難搵咁, 但呢到又真係做唔落去, 老細下星期返我又好大壓力架啦! 午飯後都係無聊吓啦, 下午繼續搵工, 放工快腳返去接子元, 今日九龍灣選拔, 落住雨咁真係夠哂辛苦, 好在今次呢個球場有看台, 可以舒舒服服咁坐吓睇吓手機, 又睇吓隻豬仔選成點啦! 8點多老公打嚟話冇帶key, 結果過來接埋我地返去, 嫲嫲整咗紙包骨, 咁煮個麵就食得! 快手K.O.埋仲爺我要沖涼休息!

沒有留言:

張貼留言