2018年5月7日 星期一

7/5/18


7/5/18   MON   HOT
今朝仲爺又因為見到我揍完子元校車上嚟就喺到扭, 真係好煩呀教極都唔明咁! 快手搞掂出門口仲好啦! 揍咗仲爺返學就閃了, 返到公司都係寫吓日記先, 跟住就開吓會, 聽佢地廢話吓! 跟住就同朋友skype吹水, 大家都有大家的煩惱, 互相呻吓啦! 午飯返咗屋企, 因為我唔記得食血壓藥, 總係覺得唔知點咁, 所以都係返去食藥穩陣啲! 下午全力找工, 個人好灰, 再唔逃離呢到我真係唔掂! 放工返去接笨元, 買埋餸煮飯啦, 到開飯時三催四請先幫手, 真係最乞人憎, 想做死我! 之後還要吸塵抺地, 不枉我教育子元要幫忙, 最終今日只係睇哂功課, 仲爺溫咗書, 子元就冇啦, 我去沖涼前佢已經瞓咗!

沒有留言:

張貼留言