2018年5月28日 星期一

28/5/18


28/5/18   MON   VERY HOT
今日好似忙忙碌碌咁, 朝早老公翻瞓咗, 6:30我醒一醒推佢先知道, 好在趕得切! 咁我就搞掂兩個出門口返學, 痴程生車坐舒服好多! 買埋早餐返公司食, 跟住都係開吓會! 今日公司個冷氣唔知做咩勁熱, 真係熱足一日! 午飯後老細返咗嚟, 我就好如常咁同佢講嘢, 反而佢唔自在多啲囉! 下午好努力咁寫個jobs duty list, 有咁多寫咁多, 等佢成日話我冇嘢做呀啦! 只係一路寫一路諗, 嚟緊真係要離開stay咗十幾年GE地方, 有種唔知點收拾的感覺! 不論實物定心情, 原來要收拾都唔易架! 放工老公嚟接我, 去揍埋子元就去咗荃灣食飯, 嫲嫲話出去食喎, 去咗食泰國嘢, 睇咗陣玩具就回家, 仲有好多功課要跟, 搞到十點幾先沖得涼! 老公要早啲瞓, 所以摺衫時都係得我一個, 吽到最眼瞓先入去房!

沒有留言:

張貼留言