2018年5月11日 星期五

11/5/18

11/5/18.  FRI.  HOT*

今朝老公要早返公司, 所以揍咗我地入青衣佢就閃,送咗仲仲返學就痴車去撘地鐵, 買埋早餐返公司啦,都係咁做吓公事又做吓自己嘢啦,突然收到個電話, 係星期三喺牛頭角見嗰份工,話請找喎但要去驗身先, 咁我快極都要星期三先安排到,驗完差不多一星期有部報告,咁冇問題就24號可以辭工!當吓我真係好亂呀,真係請?我做得掂?時間地點真係配合到?原來都要時間去整理思緒, 咁重點係我係咪想離開呢到, 若果係就唔洗諗咁多啦, 去到邊做嘢都係咁做, 但起碼要有番個存在價值先, 好過比人炒先走嘛!咁經過啲時間諗清楚,就決定驗好身冇問題就辭啦!放工趕去接笨元畫班再去摩士選拔,仲爺嚟到就要睇住佢會辛苦啲囉, 選完就成班去食晚飯, 又飲咗啲酒咁啦,都吹到9點幾10點才散,真係夠哂攰呀!

沒有留言:

張貼留言