2018年5月21日 星期一

21/5/18


21/5/18   MON   VERY HOT
今日仲爺同老公都放假, 得我同子元要返工返學, 所以我都係要一早起身, 只係唔洗咁趕揍仲爺返學啫, 但就吹水吹到唔知時候, 竟然傾到8:10先驚醒, 馬上返上樓啦! 老公車我返工就同仲爺二人世界啦, 我咪返去受囉, 鬼叫你窮呀頂硬上, 今日又未收到新嗰邊通知上工, 真係好難捱! 午飯幫子元去買新水樽, 順手喺爭鮮買埋午餐, 又要去優品買意粉, 唔記得攞環保袋攞到一手都係! 食飽飽下午都係自由時間吓啦, 大老闆娘返咗一陣, 知道老細唔返仲可以食個Tea! 放工老公嚟接我, 去街市買埋餸就可以返去, 老公約咗朋友出去食飯, 咁我同佢兩個就煮粉囉! 休息吓hea吓先煮, 差不多8點先食, 沖埋涼K.O.埋佢地好快就自由時間啦, 老公11點幾都返到嚟, 都唔算好夜啦!

沒有留言:

張貼留言