2018年5月2日 星期三

2/5/18


2/5/18   WED   HOT
今日又要返工囉, 佢兩個都要返學啦, 朝早仲要炒埋飯比子元帶, 真係夠哂忙! 今日仲爺下午才去參觀, 所以朝早老公揍佢入去算, 我就食埋早餐行返公司, 今日唔算有咩趕做, 嘢就點都有啲架啦, 差不多時間開吓會咁, 跟住都係返去做私事啦, 午飯後去入埋張票, 財政上係又出現緊張, 但始終都要面對的, 努力啲啦唔好逃避, 又唔係你錯, 辦法總比困難多! 下午又係找吓工啦, 不過近來都冇咩啱, 可能個天都覺得我未適合找另一份工! 放工返去接笨元啦, 今晚老公又去踢波, 咁佢揍咗仲仲返嚟就閃, 我就煮粉佢地食囉, 我煮緊時兩個又玩到顛, 我間屋又唔係大, 真係唔可以跑架囉, 最終我都係變惡魔鬧咗一餐, 咁仲爺咪坐好睇吓書, 子元咪幫手開吓飯囉, 係要我變身, 真係好乞人憎! 食完飯就一貫做法, 笨元都算合作, 兩個沖好涼我亦打掃完, 叫仲爺寫吓字我就去沖涼, 其實只要控制到, 佢兩個係OK, 但真係要強勢啲囉! 10點半前K.O.哂佢地, 連子元都對埋功課添啦! 老公11點幾返嚟, 睇多陣電視都瞓啦! 今晚得我一揍二, 唔知點解啲嘢做起上嚟仲順暢咁, 原來陸生好似真係冇咩幫到手咁架!

沒有留言:

張貼留言