2018年5月13日 星期日

13/5/18


13/5/18  SUN   HOT
母親節嘛….但完全唔覺得有咩開心事囉, 兩個係咁激我, 子元仲要病喎, 比佢玩死! 朝早9點先起身, 本來都冇咩, 咁我見有時間咪煮早餐囉, 但老公又要過去長沙灣攞車, 諗住攞完車返上嚟先食, 不過煮得嚟原來已經10, 可能我真係整得太多, 算啦我唔煮早餐啦, 都冇人欣賞! 咁快食完老公就揍子元去打鼓, 我叫佢唔洗等我, 一來仲爺又未食完, 二來我又未換衫梳頭, 咁唯有我自己帶佢去球場囉, 都遲咗架啦因為我真係做唔切咁多嘢, 仲爺都踢得唔多投入咁, 不過完場時教練問今日教咗咩, 條友又識得答架喎, 你真係吹佢唔漲! 返到屋企就沖好涼比佢自由吓啦, 點知1點幾老公突然同子元返來, 話子元又嘔又肚痛喎, 應該係腸胃炎啦, 沖完涼佢就入咗房瞓, 下午開始我又心情唔好啦, 又未買今晚煮飯啲嘢, 老公叫我去買, 諗諗吓係佢煮不如佢去買啦, 咁我就喺屋企囉, 仲爺又唔肯瞓好煩, 老公買完嘢返嚟, 話唔記得買午餐, 咁就我落去買, 食完子元精神啲就同佢溫埋書先, 黃昏起佢又瞓, 到媽媽們過嚟食晚飯佢都仲瞓緊, 仲爺又唔合作, 踢到阿姨啲花等, 都係搏鬧架啦! 終於煮起食飯啦, 又中又西好fusion咁啦! 子元終於肯落床, 原來係因為好頭痛好熱, 一探38度幾呀, 好在有退燒藥喺到馬上食咗先, 又捉佢去沖涼啦, 沖咗涼好咗啲啦, 大家食完飯都走啦, 我仲要洗碗吸塵抺地, 還有睇住兩隻, 子元醒番好多, 仲爺沖好涼但一般合作, 都係迫我發難咗一次! 叫做K.O.咗仲仲, 子元就等老公買麵包回來比佢食, 11點多我地都眼瞓, 執埋嘢瞓覺!

沒有留言:

張貼留言