2014年10月10日 星期五

10/10/14

10/10/14   FRI   WARM
今日請咗日假, 因為嫲嫲仲未好得番哂, 又唔想阿媽再頂多日, 因為單拖揍佢都幾係嘢, 不過我今日揍都唔少嘢, 見佢都咳咗一排, 咪同佢去睇醫生囉, 邊行邊食咗個魚柳包餐, 上咗小巴佢都算合作, 去到諗住一早都好快同人少, 點知葉醫生上咗病房, 又要等咗一輪先有得睇, 好在係第一個啫! 睇完攞埋藥返去, 條友仔一係就早D瞓啦, 落車先嚟瞓, 咁我落地鐵幫笨元買過張八通再行返屋企, 諗住佢可以繼續瞓啦, 點知一入屋就醒, 想執吓嘢都唔得, 12點左右比佢食咗支奶, 好似嫌唔夠咁喺到喊, 噯咗好耐先瞓到, 一瞓就瞓咗3個幾鐘, 但我都冇咩做過, 只係煮咗個午餐食咋, 完全提唔起勁去郁! 老公返過嚟一陣, 放低嘢又走啦, 我寫吓日記上吓網咁, 想瞓又未瞓得著! 3點幾柏仲醒咗先餵餐飯佢食, 之後都係玩吓hea吓咁啦, 但我就好似愈來愈病咁, 喺梳化hea咗喺到仲瞓埋, 好在柏仲都合作, 自己玩吓咁啦, 之後阿媽話上嚟睇吓柏仲, 咁都好, 等我安心執好嘢出門口, 去揍佢兩隻嘢游水! 好在老公放咗工會合, 可以睇住柏仲, 否則要揍埋佢入去同兩個換衫真係人都顛! 搞掂就返屋企, 餵柏仲食咗飯仔先再去揍佢地, 程太趕得切過嚟同敏瑩沖埋涼先去食嘢, 本來想試嗰間米線竟然冇貨賣喎, 可惡! 變咗要去食板板囉, 時間關係老公帶柏仲早走, 但都趕唔切返去沖涼食奶就瞓咗, 叫醒佢最多沖咗個涼, 就係都唔肯飲奶, 搞到我都撞哂火, 我個人已經攰啦, 試咗好多次都唔食就鬧鬼佢囉, 於是係咁喊! 要老公抱番佢先唔喊, 真係激死我! 之後到子元做咗炮灰, 咩都鬧一餐, 最後我頂唔住攞埋D回收嘢走咗落樓冷靜吓, 返上嚟沖咗涼好D, 大家都好似冇事發生過咁啦! 不過我就真係超攰, 絕對係作感冒呀, 食咗藥瞓到死咗咁!
<睇完醫生等攞藥!>

沒有留言:

張貼留言