2014年10月1日 星期三

1/10/14


1/10/14   WED   HOT

今日遇咗喺hea過的, 完全冇諗要去邊, 柏仲6點幾醒過比我打番暈, 點都捱到差不多8點先起身, 咁食完奶我地就出去食早餐借書等等啦, 之後兵分兩路, 老公帶柏仲返去瞓覺, 我揍住子元去銀行後再去買吓嘢先返屋企! 跟住同笨元睇功課溫默書等等, 就再陪佢砌佢恨咗好耐的警局Lego, 下午茶時段才去買嘢食, 順手去埋759入吓貨! 砌好哂佢就自己玩啦, 老公晚上出咗去踢波, 我要一揍二, 又要沖涼又要煮嘢食, 都幾係嘢架, 好在都順利完成! 不過都發生驚嚇事, 話說我幫子元吹緊頭時, 原來柏仲放咗粒細Leog入口, 好在冇吞, 我抱佢落學校車時因面向下, 地心吸力時吸番粒嘢落地先知咋, 真係比佢嚇死! 之後都要靠子元睇住柏仲我去沖涼, 然後就餵埋奶放柏仲入房瞓再K.O.埋子元我就自由啦, 睇吓電視等老公返, 食埋糖水吓吓就瞓啦!

沒有留言:

張貼留言