2014年10月22日 星期三

22/10/14


22/10/14   WED   WARM

今朝比咗對鞋柏仲著, 等佢揍哥哥撘校巴時可以行吓, 我又唔洗抱得咁辛苦! 最得意係出lift後放佢落地行, 佢識得路返屋企, 完全冇行錯, 真係好叻仔! 返到去食奶hea吓等老公起身搞掂就出門口, 今日完全唔等42, 出去又好順利等到車, 好快入到去食埋早餐返工啦! 因為朝早要開會, 所以都忙忙地, 會後最好消息係下個月有自助餐食, 雖然係星期五最忙日子, 但我都會好好安排人手架啦! 午飯後再睇多次九轉迴香, 但都係唔明, 所以之後上網係咁找番相關資料後終於明, 舒服哂! 之後做吓LF的會議記錄咁好快又放工, 都要找時間做吓商會大選D! 放工返去揍笨元, 今日都做哂功課等我, 算叻仔啦! 撘車返去時順手攞番個算盤, 返去沖好涼又係邊煮飯邊處理小笨D嘢啦, 今日老公晏返, 但我地8:30搞掂哂D嘢後佢原來仲喺青衣, 咁唔等佢食飯啦, 我地兩個食咗先, 由於已經搞掂哂笨元D, 所以可以放心做埋D家務, 餵柏仲時就叫老公K.O. 笨元! 終於可以休息啦, 陪老公睇咗大半集隋唐先瞓!

沒有留言:

張貼留言