2014年10月28日 星期二

28/10/14


28/10/14   TUE   WARM

如常一早起身揍返學啦, 落到去剛剛好車到, 今日架車早咗, 好多人都未到, 搞掂返上樓餵完奶可以慢慢摺吓衫咁, 因為今日嫲嫲出嚟, 等佢嚟咗就可以出門口啦, 買埋早餐返工, 食完都係hea吓做吓公事吹吓水咁, 午飯後睇吓電視打吓機咁, 跟住都冇咩可以做, 就找吓機票酒店D, 發現新航冇哂8千的機票啦, 可惡, 但冇錢比住嘛, 時不與我! 咁最後就bookLego land hotel, 因為可以free cancel, 老公就打咗去國泰假期問, 12月之後先出新plan, 咁唯有到時再睇, 話唔定有著數嘢呢! 放工後返去接笨元啦, 但等車等咗勁耐, 返到去都6:45, 快扒個飯就閃, 落去睇Watoto, 約咗嵐嵐一齊, 都睇到9點幾先返去, 好在嫲嫲幫我地洗埋碗先走, 咁我地就齊齊落去睇, 柏仲都睇咗個1個鐘到先閃, 最後用$100買咗隻長頸鹿, 咁都真係值得幫助GE! 返到屋企先大穫, K.O.咗柏仲, 要同子元溫吓書, 諗住叫佢做吓卷就算, 點知條友同琴日一樣錯埋同一樣嘢, 我就開始火起啦, 之後老公見我顛啦都入咗嚟幫拖, 做埋網上功課11點多先瞓, 真係佢唔攰我都攰! 希望明天唔好都係錯嗰D嘢啦! 我終於可以沖涼, 過哂眼瞓時間, 睇哂隋唐都唔眼瞓, 點幾先瞓囉, 明天就知死!

沒有留言:

張貼留言