2014年10月12日 星期日

12/10/14


12/10/14   SUN  WARM*

今朝比柏仲玩死, 4點幾開始係到嘈, 佢又唔係喊, 但就係唔瞓囉, 好耐都K.O.唔番佢, 老公噯佢瞓得番啦, 比佢搞到醒哂瞓唔番! 我就到6點幾終於覺得攰, 瞓番, 唔知老公喺廳有冇再瞓啦, 但到我再醒時已8:15, 出面兩條友完全冇諗過叫我起身架喎, 子元學畫畫嘛, 光速搞掂15分鐘就出門口, 飛落去撘巴士, 好在趕得切, 去到麥記程生已幫我地買埋早餐, 揍咗佢地去畫班就返美孚買餸, 有上次經驗, 今次識控制時間D, 一來又食咗早餐點都好D! 買好嘢返去放好就過番去揍子元放學再去上珠心算, 其實有時覺得要同埋佢上都幾慘, 不過為咗佢要學好嘢都冇法啦! 放學馬上返去啦, 因為老公要去踢波, 我要返去接更呢! 先安頓好柏仲食飯仔, 然後先再煮午餐我同子元食, 跟住玩陣啦3點多又K.O.咗柏仲, 我地就可以睇Running Man, 又要佢做埋少少冇講我知GE功課, 真係好在有個group, 唔係都唔知仲有幾多嘢甩漏! 柏仲5點幾醒咗, 老公都返咗嚟啦, 仲買咗D嘢食, 柏仲又要食埋一份喎, 6點幾食埋奶啦, 就叫Pizza Hut& KFC外賣啦, 今日小圈子聚會嘛, 之後出咗去自取Pizza有折嘛, 約埋明記叫佢幫手攞囉! 返到去一陣開始人齊, 兒童組要食咗飯仔先, 跟住先到大人食, 大家都係吹吓水啦, 又玩吓你個囝你個囡咁, 時間都過得好快, 9點多同柏仲沖涼後食埋支奶佢就瞓咗啦, 我地繼續喺出面吹水, 不過未夠10點佢地都散哂, 於是叫子元快D刷牙瞓覺, 不過佢又要睇多陣電視, 我沖埋涼後老公都話攰瞓先, 但我都11點幾就瞓啦!

<坐住架學行車橫衝直撞!>
 <玩到鞋都甩埋!>
 <與細柏仲4個月的朗B!>

沒有留言:

張貼留言