2014年10月29日 星期三

29/10/14


29/10/14   WED   WARM

今日都係如常咁起身揍返學啦, 不過真係好攰, 琴晚又夜瞓啦, 拖得笨元起身又食唔切早餐, 咬咗啖包又飲唔切奶咁, 叫佢快就完全唔快, 好在落到去校車才剛好到咋! 返上樓搞掂柏仲就出門口啦, 等咗陣都冇車都係出去撘42A, 食埋早餐返公啦! 朝早都係吹吓水咁, 但講某D topic唔多啱講, 搞到有D火藥味, 咁最後唔再講嗰個topic後咪冇事囉! 中午因為要去曬相, 所以食完飯後就落去行吓, 759冇買到嘢呀, 但就喺麥記買咗雪糕食! 下午都係做吓自己嘢啦, 之後就做埋商會D講辭! 放工後就返去接笨元, 條友都咳得密咗, 功課做到尾聲就比佢做埋先啦, 因為晏咗就行到出去長沙灣道等巴士, 多幾架嘛, 返到去笨元先沖涼, 我就整住餸先, 之後叫佢執好嘢比我對啦, D混亂時間幾時先過, 佢而家仲係好冇規律! 老公話柏仲未瞓醒, 會晏D先返到, 不過我地開得飯嚟佢都返到, 啱啱好! 柏仲本來又係唔肯坐好食飯, 最終比包嘢佢玩住都叫做食哂啦, 大魚撈飯喎咁甜梗係食! 之後洗好碗就再幫笨元溫默書, 算佢OK, 做埋網上功課瞓得, 我話我好攰唔講故事, 叫佢講番比我聽佢都肯喎! 跟住就入番D相啦, 之前買嗰D相簿終於用哂, 近來真係曬少咗好多相!

沒有留言:

張貼留言