2014年10月18日 星期六

18/10/14

18/10/14   SAT   WARM
食咗兩次藥感覺好似好D, 但把聲都仲係未開得太好! 唔洗早起但柏仲都仲係要一早嘈醒你, 我只係要求瞓到7點半啫, 最終差不多8點先起身, 梳洗完餵奶執嘢返工, 返去都係hea吓啦, 差不多時間老公揍兩隻仔嚟啦, 柏仲又比佢地玩一輪, 1點閃人返屋企整番熱之前個飯齊齊食, 然後2點幾3點就比支奶打暈佢, 我就可以抖吓, 雖然都要執吓屋, 一朝早就可以反轉間屋! 5點幾全部返哂嚟, 連嫲嫲都嚟埋, 因為佢同老公一齊去睇BB, 想買架新GE嗰邊用! 買咗壽司外賣今晚食, 柏仲醒咗交比老公搞掂, 我要同笨元溫咗中文先, 然後又要同佢做卷等等, 其實佢都係錯唔小心, 呢樣真係唔知點教, 自問我都係咁上吓, 唯有叫佢翻check多幾次啦! 食完嘢放佢玩吓啦, 我都要抖吓! 老公出咗去踢波, 奶奶又返屋企啦, 交低柏仲比子元睇住我就去沖涼, 之後都係陪佢地玩吓啦, 9點餵咗柏仲就瞓, 9點半趕埋笨元入房瞓我都喺廳hea! 完全喺模糊狀態, 知道老公返嚟但都照瞓, 再唔知幾時走咗入房瞓啦!
<成日扶住嘢周屋走!>
 <比子元推緊...>
 <坐入去扮Lego!>


沒有留言:

張貼留言