2014年10月25日 星期六

25/10/14


25/10/14   SAT   WARM

今朝柏仲又係7點就醒, 點解佢可以咁準時! 拖到7點半先起身, 慢慢整好D出門口都8點幾9, 同埋佢地一齊出去, 不過佢地就去食早餐我就返公司先食啦! Hea 咗一朝連要print嘢都唔記得, 係咁吹水吹到放工, 今日柏仲唔上嚟, 因為諗住過宣美開放日睇吓, 加上笨元2點半返荔天打乒乓波, 咁喺美孚食完嘢, 行過去八吓玩吓攤位遊戲, 再行返過學校打波, 我地就去咗Aeon行吓, 買咗星期日晚D, 只係煮咖哩啫! 跟住就我返屋企先, 老公等到夠鐘就揍番子元, 撘巴士返到去餵咗奶就K.O.佢瞓, 但時間可能已比平時遲咗, 條友喺到扭, 咁啱嫲嫲過嚟, 好在喺房都仲可以K.O.到佢, 叫做瞓咗一個鐘, 老公佢地返嚟後收拾好就出去食晚餐, 因為想去打邊爐嘛, 同埋嫲嫲去咗長沙灣試新嘢, 抵食喎$158任食仲要有好多熟食嘢, 不過我唔知係咪啱啱先好番, 所以食到尾肚痛, 咁咪馬上衝上去阿媽到辦大事囉, 佢地埋咗單先上嚟找我, 除媽喺佢地上咗嚟之後不久就返, 有得玩柏仲都冇咩所, 奶奶又話想睇吓親家屋企係點, 最後8點幾就走啦, 落到去八緊D租盤時, 竟然又撞到程生喎, 咪吹咗陣先走囉, 仲上去接敏瑩添! 返到去快手沖涼就K.O. 咗柏仲, 叫子元溫默書佢又伏喺書枱瞓咗, 咪叫佢上床瞓, 明天再溫囉! 沖完涼hea吓咁又瞓覺啦!

沒有留言:

張貼留言