2014年10月27日 星期一

27/10/14


27/10/14   MON   WARM

鬧鐘柏仲7點準時起身, 子元都係要拖落床, 送咗佢上校車我地就返上去食奶, daddy起身梳洗出門口, 今日早咗咁啱又等到架42, 舒舒服服入到去就食埋早餐就返工啦! 返到去都係hea, 上吓網吹吓水咁, 仲有做吓公事GE! 午飯後都係打吓機咁啦, 下午主力將Rachel比我隻GH的相碟, 找番有子元樣的相copy番落電腦啦, D生日相都真係cut咗冇獨照, 睇到又真係有D火火地! 都未過得哂就放工了, 返去揍子元時都執好哂嘢等我啦, 返到屋企沖好涼, 佢話溫好書喎, 咁老公又返咗嚟啦, 開始混亂時間, 煮好飯食啦, 但柏仲係都唔肯食, 只食咗一半就死喊唔食, 完全令我著哂火, 好在今日早搞掂, 唔係真係唔夠時間發火! D火勢仲漫延到去子元到, 洗碗時完全冇心機去理子元的功課, 話唔同佢對功課, 咁最終當然有同佢對啦! 警告咗幾次要對清楚, 今次終於冇錯冇漏! 但默書都係有字唔識, 好在星期五先默, 都仲有時間, 但到溫英文進評時, 叫佢做mock2頁啦錯到呢! 唯有慢慢教清楚佢錯咩啦, 做好呢份進評同小考應該都不大問題! 做埋網上功課10點左右終於瞓得! 我睇咗陣電視都頂唔住瞓咗, 瞓到做完隋唐先醒喎!

沒有留言:

張貼留言