2014年10月16日 星期四

16/10/14


16/10/14   THU   WARM

今日繼續做啞人, 但仲要過去開會, 真係陰公! 朝早柏仲又係晨早醒咗, 想賣甩佢都唔得, 返上樓食奶又食到衰衰咁, 都唔理咁多啦要出門口, 又撘唔到42睇住佢喺對面線過, 入到去都係食埋早餐先返工啦, 返到公司一陣又要閃了, Nicho喺美孚會合再一齊過去, 不過我都講唔到嘢, 冇咩傾到! 去到商會做咗一陣嘢, 深哥又話夠鐘去食晏否則冇位, 去咗翠苑食貴嘢, 真係幾貴吓, 不過真係幾好食, 返去後繼續做嘢啦, 突然間李太上咗嚟喎, 真係估佢唔到, 收咗封細細GE利是仔, 好過冇啦, 開會都算順利, 開到3點幾終於走得, 若再早D我直情可以接埋笨元校車添, 但時間關係只可在巴士站等, 去到見到隻冇哂精神的笨元, 原來放學時嘔咗一次, 揍到佢返屋企, 喺樓下又嘔多次, 嘔完佢又好似冇咩事喎, 返去一路沖涼都冇事, 之後開始做功課又話攰啦, 做咗一大半啦又話要瞓, 比佢瞓到6點叫醒佢繼續做埋先, 叫做死掂咗, 但冇溫書, 都由得佢攤吓算! 我仲要繼續煮飯, 老公七點幾返到嚟, 柏仲食咗飯, 子元又唔想食, 得我兩條友食囉, 柏仲間中走埋嚟要食D! 洗好碗抺好地都要K.O.哂佢兩個, 子元自動波話要瞓, 但我都要幫佢執咗書包同校服先, 以防佢明天想返學都可馬上行! 柏仲都早瞓咗, 我地九點多就Free, 但子元瞓瞓吓又嘔喎, 又做我地一餐死, 之後係咁睇吓旅行D資料, 12點多我就瞓先啦!

沒有留言:

張貼留言