2014年10月8日 星期三

8/10/14


8/10/14   WED   WARM

今朝6點多柏仲發夢喊醒咗, 真係比我瞓多半個鐘都唔得GE! 叫老公哄番佢後我都瞓番到鬧鐘響先起身, 諗住都賣得甩柏仲啦, 點知佢準時7點又醒! 揍咗子元校車上樓, 嫲嫲打嚟話佢肚疴, 今日揍唔到柏仲, 咁就大穫啦, 我同老公今日都有嘢做唔請得假, 唯有向阿媽求救, 佢推咗約會都揍柏仲, 可能都一排冇見柏仲啦, 不過都好感恩, 唔係真係要揍埋佢返工都似! 不過過到去阿媽落咗樓仲未返又唔帶電話, 搞到我地要寫紙仔叫佢找我地, 最終都順利交收, 我地食住早餐等佢! 搞掂就各自返工啦, 朝早真係忙到顛, 又開會又搞商會會計D, 搞得嚟都12點幾, 飯後可以休息吓啦, 下午都係hea, 放工去接番兩隻豬仔啦! 同老公一齊去揍, 撘巴士返到去就沖好涼啦, 我就煮埋飯先沖涼, 食完抺好地都8點幾, 搞掂埋笨元溫書同網上功課, 期間又餵埋柏仲食奶啦, 佢今日喺婆婆到可能冇咩瞓, 7點幾瞓咗大半個鐘但9點多又已經眼瞓! 終於10點前K.O.哂兩個可以休息, 但我睇緊九轉迴香已頂唔住瞓咗啦, 不過入番房瞓又瞓唔著, 同老公吹咗一輪水諗住瞓時柏仲又發夢醒喎!

沒有留言:

張貼留言