2014年10月23日 星期四

23/10/14


23/10/14   THU   WARM**
今朝柏仲早過鬧鐘醒, 但笨元就要我拖佢落床, 兩個調番轉嘛! 快手梳洗完出門口啦, 又係比柏仲著鞋行吓, 而家未識行就想落地, D識行又要人抱架啦! 返上樓又係摺埋衫再食奶啦, 然後過嫲嫲到, 今日等車唔多順利, 所以入到去都晏, 嫲嫲仲要唔知醒喎, 咁就揍咗佢落去囉, 冇早餐食要自己買早餐先返去食, 朝早都係做吓自己嘢啦, 午飯後大老闆娘返咗嚟, 冇老細喺到佢都輕鬆D, 好搞笑! 不一會佢又走咗, 我就好努力咁出卷比子元下星期進評啦, 又完成埋11月個餐單, 都幾充實吓! 放工唔洗去阿媽到接笨元, 因為佢見笨元有兩本作業都喺美孚冇得做, 於是咪揍佢過去等佢做囉, 咁我放工慢慢行返去, 仲喺地鐵口買咗個新杯袋比佢, 可以打直放到水樽方便D! 返到去阿媽就走啦, 咁沖好涼就叫笨元預備好功課, 我預備吓D晚餐咁, 然後開電腦佢做網上功課, 我就對佢D實體的功課, 錯漏梗有架啦, 邊做邊改, 食飯前都叫做做好哂! 今晚食西餐, 某程度上都易煮D, 白汁意粉配牛扒, 有嗰個專煎嘢用的穫, 幾分鐘就煎好, 估唔到呢隻廿蚊塊的薄牛扒又OK! 餵埋柏仲食少少飯就洗碗抺地叫子元執埋D手尾同溫吓中默, 我就餵柏仲食埋奶再交比老公, 子元就講埋故事瞓覺, 今日快手好多, 可能行少咗一轉加上煮西餐! 咁睇吓電視hea吓咁, 睇埋隋唐就瞓啦!
<等車等到吽>
 <引佢笑吓先!>
 

沒有留言:

張貼留言