2014年10月30日 星期四

30/10/14


30/10/14   THU   WARM

柏仲6:10就醒咗, 真係攞我命, 比我瞓埋嗰半個鐘都好呀! 但我都頂到鬧鐘響先起身, 最慘係大嗰個唔願起身, 出得門口都晏啦, 佢又要咳喎, 睇嚟今晚都係要同佢睇醫生! 送咗上校車回家摺埋D衫就餵奶, 去到茶水站食埋早餐我就返工啦, 今日柏仲都幾扭, 可能太早起身, 不過佢伏喺枱面用手臂墊住咗個下巴時, 老積到呢! 今日返去冇人吹水啦, search吓新加坡D酒店, 原來佢地都唔興有早餐, 有的話又好貴, 都幾煩! 午餐後老細已返, 佢返咗嚟真係令所有人都有壓力, 大老闆娘個樣同上星期都唔同, 比個仔迫到咁真係陰公! 好在之後都冇咩嚟煩我啫, 咁我咪繼續找資料囉! 放工早半個鐘走, 同子元元去睇醫生, 葉醫生話一聽佢咳就知佢條氣唔順喎, 都係比佢聞一次醫院D, 然後去攞藥啦, 本來都好早搞掂, 但因為撘咗架2A返去, 原來勁遊花園搞到7點幾先返得到去, 同老公約喺米線鋪門口等, 今晚唔煮啦食米線, GE時候去咗759買嘢飲, 回家後男的沖好涼先, 我就煮烏冬比兩隻細GE, 快吃完沖涼就同子元溫書睇功課做網上功課, 我淨係想快快快做好, 但都要搞到10點多先瞓得! 我都勁攰, 唔知幾時已經喺梳化瞓咗, 再醒番就入房瞓先啦!
<早早起身個衰樣>
 <有嘢玩靜一陣!>
 <早餐中!>
 <姑姐偷影洗白白!>

沒有留言:

張貼留言