2014年10月17日 星期五

17/10/14


17/10/14   FRI   WARM+

今日仍然係失聲人, 朝早諗住同笨元請假架啦, 柏仲準時7點嘈醒我, 諗住hea 7點半先起身啦, 但最終都比柏仲煩到起身, 笨元又跟住起身啦喎, 但已經7:20, 佢話冇事要返學, 咁睇佢又真係冇咩事, 咪比佢返囉, 但就要快啦, 叫老公起身幫一幫手, 我仲要餵埋柏仲先出門口, 好在個衰仔都合作, 7:40已出到門口, 飛的過到學校都係7:50, 佢頭也不回咁入咗學校, 我就行返去巴士站揍柏仲入嫲嫲到, 為咗開聲, 我去咗買咸竹蜂返去沖水飲, 希望work! 返到公司都係做吓嘢啦, 琴日出咗去一日, 今日都有嘢忙, 午飯後都係hea 吓啦, 老細唔喺香港最輕鬆! 下午就好努力做笨元的小測卷, 既然有個sample點都要做比佢練吓先! 4點左右投降了去咗睇中醫, 我而家真係咩都要試, 求奇一個醫師都OK, 反正都有我D資料, 原來我係兩年前失聲的, 佢一按電腦就睇番哂! 開咗3日藥我試, 我唔求食一劑就好, 總之呢兩日好番已經心滿意足, 因為冇咗把聲真係好唔方便! 放工去買餸仆返屋企放低餸再攞游水嘢又去揍兩個, 跟住又返屋企煮飯, 煮到咁上吓又揍埋柏仲去接番子元敏瑩, 老公喺屋企繼續煮嘢嘛, 返到上去佢地沖好涼就食飯, 由於程生8點幾先喺大陸走, 過到嚟都10點幾, 我地都冇理, 照做自己嘢, 柏仲照樣9點幾瞓覺! 我沖好涼就捉笨元對埋功課, 都玩咗咁多個鐘啦! 等佢地走哂就要笨元瞓覺, 我睇埋九轉回香再陪老公睇多陣隋唐都瞓先啦, 因為我知柏仲明早一定唔會放過我!
<比姑姐玩的柏仲!>

沒有留言:

張貼留言