2014年10月19日 星期日

19/10/14

19/10/14   SUN   WARM
今日都係hea, 朝早7點就比才仲嘈醒, 7點幾起身, 因為要揍笨元畫班嘛, 好在笨元都自己起身, 餵埋柏仲就出門口了, 剛好趕得切8:30班車, 去到敏瑩都未到, 買埋食住等, 揍咗佢地上去我就返美孚買餸, 今日好似唔多嘢買咁, 咪買埋尿片囉! 返到去仲有時間繼續做嘢, 但之後又開始趕趕地, 咪叫老公去接笨元順手今日佢去陪笨元上珠心算囉, 我咁ge聲嚇親人嘛! 加上佢喺屋企又冇咩建樹咩都唔會做, 襯小仲瞓咗我可以做好多嘢, 煲好粥洗好摺好衫抹埋地添啦, 柏仲醒咗就同佢玩陣再餵佢食飯, 之後再玩, 其實都冇咩玩, 由佢爬吓捉吓佢咁啫, 不過佢都好多搞笑嘢, 例如成日要爬上梳化攞個玩拍嚟咬! 2點多整支奶打暈佢我就可以舒舒服服咁睇Running man, 子元佢地3點幾4點返咗嚟, 不一會柏仲都醒埋, 等我睇哂Running man就同笨元溫埋書先, 老公所謂看住柏仲, 只係放佢喺BB床自己瞓鬼咗, 有冇咁鐘意瞓呀! 溫完書叫醒佢, 出去大家樂食晚餐, 我真係好肚餓啦因為午餐只係求奇食咗, 但火鍋又要等喎, 好在都唔係等好耐, 安頓好有得食啦, 開頭柏仲都算合作, 之後開始扭啦, 但都叫做尾聲, 老公就比咗塊檸檬佢食, 柏仲個樣呀好笑到呢, 馬上拍佢片呀! 食完回家沖涼, 柏仲馬上食奶瞓得, 子元就睇電視到10點先瞓! 我地睇到好夜呀, 1點左右先瞓!
<見我玩波佢又學!>
 <最鐘意咁瞓喺梳化!>
 <但都唔及呢個樣傻, 係咁咬球拍!>
 <又chok可愛了!>
 < 用口玩積木你見過未, 當杯飲水咁!>
 <試吓咩嚟先!>
 <被玩啦, 檸檬嚟架!>

沒有留言:

張貼留言