2014年10月21日 星期二

21/10/14


21/10/14   TUE   WARM

今朝又係拖笨元落床咁滯, 落到去一陣就校車到, 抱柏仲抱到手軟, 明天比佢著對鞋自己行先! 返上樓摺埋衫先餵奶, 柏仲就係到叫哂救命, 冇得食先叫阿媽, 正衰仔! 落樓等車啦, 比多次機會架42, 但都係8點半先到, 明天我唔等啦, 浪費我時間! 入到去快手食個早餐就閃了, 返到公司都係做吓自己嘢啦, 冇咩特別又冇人吹水都幾悶, 午飯後都係睇吓電視啦, 下午又冇老細喺到, 完全free做自己嘢, 食埋個tea又放工啦, 返到媽到見笨元又係到扭計, 冇法啦琴晚太夜瞓, 走嗰時比咗包紫菜佢, 有得食就冇咩事, 好在好快有車返到去都係6:30, 諗住今日可以on schedule, 蒸嘢時想同笨元睇哂D功課, 發現有未做但佢又睇唔出又睇唔明點解, 咁本作業又設計得衰GE, 但教唔掂我又開始火, 好在老公已返及沖好涼, 咁佢咪去教佢, 我就煮埋少少嘢開飯囉! 柏仲最慘冇人理, 喺學行車勁叫救命! 終於開飯啦, 柏仲又食得衰, 原來冇瞓晏覺唔怪得之發顛! Turbo手洗碗抺地後就同笨元做埋下半場, 英文下星期不是默書是小測, 都要喺公司做定卷同佢練, 數學又係, 真係做卷都做到我顛! 終於搞掂埋網上功課就瞓得, 10點前瞓到已好好啦! 我可以hea 吓睇電視咁, 睇咗九轉迴香大結局, 但都係諗唔明, 可惡! 陪老公睇咗一part隋唐頂唔住瞓咗!

沒有留言:

張貼留言