2014年10月26日 星期日

26/10/14


26/10/14  SUN   WARM

今朝7點幾起身, 又要趕住出門口去畫班啦, 然後我就返去買餸, 返屋企放低又準備出去接笨元再去珠心算啦, 星期日朝真係好充實! 放學就同老公及程生佢地會合一齊食晏, 然後就返屋企啦, 完全未溫過書呀, 開頭係到黑我面架, 溫到2點幾就放佢抖吓, 因為我都要睇Running man, 咁睇完咪又再溫過囉, 之後進度開始好少少啦, 溫到差不多6點叫做溫完, 叫佢執埋書包校服可以休息啦! 我嗰時先醒起要煲粥比柏仲食, 好在都煲得切, 煲完粥就煮飯, 今晚老公整咖哩飯, 我就餵柏仲食飯, 放佢地周圍玩! 食完飯洗好碗就沖涼啦, 然後都係食奶K.O. 柏仲, 比子元睇電視到9點半就瞓啦! 本來我都想睇埋十級重案先瞓, 但實在太夜了, 睇咗大半個鐘都要瞓, 但老公就睇哂!
<扮BB?>
 <其實佢都真係仲係BB!>
 <不過係大BB!>
 <扮死ing>

沒有留言:

張貼留言