2014年10月14日 星期二

14/10/14


14/10/14   TUE   WARM

今日奶奶出嚟揍柏仲, 因為佢晚去飲, 唔等老公嚟揍咁晏! 咁我送咗子元校車後返上去就餵柏仲啦, 個衰豬飲咗1安唔再飲喎, 梗係唔得啦, 座住先, 同佢洗吓鼻之後通番啦再飲, 咁都係飲淨1安可以接受啦! 等嫲嫲嚟到我就去睇醫生啦, 都係例牌嗰D, 睇完就返工, 都唔敢請假, 咁多嘢做! 不過食咗藥其實個人都幾飄吓, 但都要照做嘢架, 午飯後好D, 老細唔返可以輕鬆吓, 下午都好平靜, 但我把聲就愈來愈差, 放工時已經失咗一半聲, 去揍咗笨元就回家啦, 婆婆話子元今日都唔多聽話呀, 返到去其實都係, 叫佢做嘢個心都唔知飛咗去邊, 可能因為老公都返咗嚟, 柏仲又係到! 今日其實係結婚8周年紀念, 但我又病了, 重點係大家都唔多記得, 所以只係老公買咗D正嘢返嚟食咋, 只要齊齊整整, 就已經是最好了! 食完嘢點埋老公洗碗, 我又要睇住柏仲又要幫笨元睇功課溫書等, 待老公洗好碗就交番柏仲比佢, 子元麻麻地合作, 見我愈來愈出唔到聲就放肆, 最終做好哂所有嘢已經10點多才瞓! 我地就睇埋九轉迴香先瞓!

沒有留言:

張貼留言