2014年10月15日 星期三

15/10/14


15/10/14   WED   WARM
今日起身終於出唔到聲啦, 只能發出氣聲, 又係咁, 真係好陰公! 照樣都要送笨元上校車架啦, 跟住餵埋奶就出門口入嫲嫲到, 攞咗D羅漢果返去飲, 但都係冇咩用! 返到去都係咁做嘢啦, 係唔洗聽電話囉, 照樣做到嘢冇問題GE! 午飯後老細返咗嚟, 佢又真係照打電話比我照要我喺個電話用氣聲答佢嘢架喎! 佢成個下午都係到, 真攞命! 不過睇在佢今個月都唔喺香港份上就算啦! 終於捱到放工啦, 返去接笨元, 又係要比婆婆鬧啦, 十足十我鬧子元嗰時個樣, 證明我都係喺呢到學番嚟啦! 返到去一陣老公都揍咗柏仲返嚟, 本來佢係想我喺美孚接咗柏仲佢就同同事出去食飯, 但我攞住咁多嘢, 冇理由專登早落車嚟接架, 你又唔係趕到咁, 梗係你揍入嚟啦! 之後開始作戰啦, 我頭又痛個人又攰, 但必需做番哂平時做GE嘢仲要一對二, 真係顛咗, 終於沖好涼煮好飯食啦, 柏仲又食得衰, 我真係忍唔住打咗佢, 總之個人就顛咗咁啦! 幾經辛苦先食完餐飯食好碗, 抺好個地就要抱埋柏仲嚟幫笨元對功課, 佢依然係唔記得寫名寫日期嗰D! 終於執齊嘢啦就叫佢執書包執校服, 我就餵柏仲食埋奶放入房瞓, 然後同佢做埋網上功課, 搞到10點前終於K.O.埋佢上床瞓! 我可以hea, 攤喺梳化死咗咁, 老公11點前都返咗嚟啦, 不過我應該瞓咗, 11點幾都入番房瞓啦!

沒有留言:

張貼留言