2015年3月11日 星期三

11/3/15

11/3/15   WED   COOL
今日都係忙忙的一天啦, 朝早揍咗笨元又到柏仲, 食埋早餐就返工啦, 不過朝早都係吓自己嘢先, 跟住又做商會嘢, 明明諗住今日寫埋個講辭, 點知嗰邊個大粒打嚟又話加一席又話要點抽獎, 搞到我用足一個下午嚟改嘢諗嘢, 下午sales又要開會, 真係忙死我! 終於到放工, 買埋餸返去啦, 叫笨元自己做埋D功課架, 但最終食完飯搞掂哂, 佢連英文生字都未找好, 再check時唔係漏就錯, 我已經火到上天, 餵完柏仲再同佢鬥過, 中文冇寫日期課文名, 我真係刷哂佢要佢再抄過, 係好狠但都係為佢好! 最後溫埋英文就放佢瞓, 我就試吓裙, 但試完都係窄, 老公話不如明天去葵芳買, 反正都冇買餸, 都可以GE!

沒有留言:

張貼留言