2015年3月7日 星期六

7/3/15


7/3/15   SAT   COOL

今日如常咁返工啦, 都係做吓自己嘢吹吓水咁, 今日子元只學乒乓球, 所以只係我放工買飯返去食就算, 返到去柏仲仲瞓緊, 我地快手食完等佢醒咗餵完佢又執嘢出街, 其實都係揍子元去學乒乓, 然後我地行陣街去食tea咁啦, 午餐叫KFC分埋比兩隻仔我地都唔夠! 食完又夠鐘去接笨元啦, 等佢換好衫就去撘巴士, 老公話去圓方睇衫, 因為嚟緊要飲嗰三單都真係未有衫! 叫做買齊啦, 我都買咗對鞋, 雖然都三百幾蚊, 但老公話而家D鞋係要咁上吓價錢! 跟住上咗去遊樂場玩, 笨元都係好多game玩唔到架, 叫佢試又係話唔得, 有時都好激氣, 柏仲就唔知死咁, 兩兄弟撈番混D就啱! 玩到差不多8點要走啦, 本來想喺圓方食晚餐, 但人多到顛, 笨元又係到咳喎, 又唔知要等幾耐, 結果返番美孚先食米線, 柏仲瞓咗, 上半場可以食得清靜D! 食完子元又再咳, 梗係啦食得咁急, 所以叫佢企出鋪頭出面, 廢事佢嘔dirty人地地方, 跟住又話想飲嘢, 於是比錢佢自己去759買嘢飲, 其實都有少少唔放心GE, 但都放手比佢試吓, 最終好叻仔咁買咗佢飲開的朱古力奶返嚟! 回家後快手沖涼休息啦, 出半日街都已經好攰呢!
<見咩都爬! 我應該同佢轉件蜘蛛俠!>
 
 
 

沒有留言:

張貼留言